Zgłoś obiekt – formularz zgłoszeniowy Aby zgłosić obiekt do naszej bazy wypełnij poniższy formularz zgłoszeniowy: Please enable JavaScript in your browser to complete this form.Imię i nazwisko osoby wprowadzającej *FirstLastAdres Email osoby wprowadzającej *Nazwa obiektu *Opis obiektu *Typ obiektu *MuzeumUrządPrzychodniaSzkołaSzpitalTyp obiektu - innyMiasto *Powiat *Ulica *Numer budynku *Kod pocztowy *Telefon *WWW *Adres e-mail obiektu *1.1. Przynajmniej jedno z wejść do obiektu jest bez różnicy poziomów *TakNie1.2. W sytuacji gdy w budynku jest więcej pięter dostęp jest zapewniony za pomocą windy (przejdź do pytania 1.3-5) lub schodołaz/ platforma/podnośnik *TakNie1.3. Odległość pomiędzy drzwiami przystankowymi dźwigu osobowego (winda), a przeciwległą ścianą lub inną przegrodą nie jest mniejsza niż 1,6 m *TakNie1.4. Winda ma szerokość co najmniej 1,1 m i długość 1,4 m. *TakNieDO WYPEŁNIENIA GDY W OBIEKCIE JEST WINDA1.5. Drzwi wejściowe są automatycznie otwierane sterowane, z czujnikiem/przyciskiem na wysokości 0,8 – 1,2 m od posadzki, z szerokością min. 90 cm * DO WYPEŁNIENIA GDY W OBIEKCIE JEST WINDA *TakNie2.1. Przynajmniej jedno z wejść zapewnia dostęp do budynku osobie niepełnosprawnej przez podjazd/ winda/platforma/ podnośnik) *TakNie2.2. Minimalna szerokość pochylni to 1,2 m, max. długość pojedynczego biegu nie przekracza 9 m, pochylnia posiada krawężniki o wysok. min. 7cm *TakNie2.3. Odstęp między poręczami pochylni wynosi 1-1,1 m i są one zainstalowane na wysokości 0, 9m i 0,75 m od poziomu pochylni *TakNie3.1. Przy wejściu do budynku nie ma więcej niż trzy średnie kroki (10-17 cm). Jeżeli jest więcej niż jeden stopień to zapewniona jest poręcz. *TakNie3.2. Poręcze przy schodach, przed ich początkiem i na końcu są przedłużone o 30 cm. *TakNie3.3. Czy schody są oznaczone kontrastowo (kontrast barwny powinien być na krawędzi pierwszego i ostatniego stopnia) *TakNie3.4. Drzwi wejściowe mają w świetle ościeżnicy co najmniej: szerokość 90 cm. *TakNie3.5. W drzwiach wewnątrz budynku nie ma przeszkód (progi, uskoki wyższe niż 2 cm). *TakNie4.1. W obiekcie są dostępne miejsca siedzące dla klientów np. przy okienkach/informacji *TakNie4.2. W budynku znajduje się recepcja/punkt informacyjny *TakNie4.3. Recepcja/punkt informacyjny jest zlokalizowany w pobliżu wejścia *TakNie4.4. Recepcja/punkt informacyjny jest wyróżniona przez elementy architektury, rożne materiały i wizualny kontrast *TakNie4.5. Lada recepcji/punktu informacyjnego na odcinku przynajmniej 0,9 m jest obniżona do wysokości max. 0,8 m *TakNie5.1. Na terenie znajdują się dostosowane toalety dla osób z niepełnosprawnością *TakNie5.2. Szerokość drzwi do toalety mają co najmniej 90 cm *TakNie5.3. Toalety posiadają poręcze i pochwyty po obu stronach toalety i umywalki *TakNie5.4. Toaleta posiada powierzchnię manewrową o minimalnych wymiarach 1,5 m x 1,5 m oraz 0,9 m wolnej przestrzeni przynajmniej z jednej strony miski ustępowej *TakNie5.5. Toaleta wyposażona jest w baterię umywalkową automatyczną lub z przedłużonym uchwytem *TakNie6.1. Na terenie obiektu znajduje się bezpłatny dostęp do standardowych toalet *TakNie6.2. Toalety znajdują się na dostępnym z zewnątrz parterze lub innych dostępnych piętrach *TakNie7.1 Informacje (umieszczone na panelach elektronicznych, gablotach, tabliczkach itp.) umieszczone w przestrzeni budynku są czytelne (duża i bezszeryfowa czcionka) *TakNie8.1. Informacje pisane w alfabecie Braille’a są dostępne na miejscu (np. na ulotkach, plakietkach, informatorach procedur). *TakNie9.1 Recepcja/punkt informacyjny jest wyposażony w stanowiskową pętlę indukcyjną (działająca) *TakNie10.1. Z podmiotem skontaktować się można poza kontaktem mówiony przez Faks *TakNie10.2. Z podmiotem skontaktować się można poza kontaktem mówiony przez e-mail *TakNie11.1. Usługodawca stosuje politykę świadczenia usługi dostawy do domu lub wizyty domowej *TakNie 12.1. Obiekt ma własny parking do użytku przez klientów lub parking należący do centrum handlowego/parku handlowego *TakNie 12.2. Na parkingu przy obiekcie są przynajmniej 2 miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością *TakNie 12.3. Na parkingu przy obiekcie miejsca dla pojazdów osób z niepełnosprawnością są oznakowane kopertą, posiadają tabliczkę lub inne oznakowanie jednoznacznie określające charakter miejsca parkingowego *TakNie12.4. Szerokość stanowiska wynosi co najmniej 3,6 m, a długość minimum 5 m *TakNie 13. 1. Obiekt ma własny parking do użytku przez klientów lub parking należący do centrum handlowego/parku handlowego *TakNie 13.2. Na parkingu przy obiekcie jest przynajmniej 1 miejsce parkingowe dla osoby z niepełnosprawnością *TakNie13.3. Na parkingu przy obiekcie miejsca dla pojazdów osób z niepełnosprawnością są oznakowane kopertą, posiadają tabliczkę lub inne oznakowanie jednoznacznie określające charakter miejsca parkingowego *TakNie13.4. Szerokość stanowiska wynosi co najmniej 3,6 m, a długość minimum 5 m *TakNie 14.1. Parking publiczny w pobliżu obiektu w odległości około 200 metrów od obiektu *TakNie14.2. Na najbliższym parkingu znajduje się przynajmniej 1 miejsce parkingowe dla osoby z niepełnosprawnością *TakNie14.3. Na parkingu przy obiekcie miejsca dla pojazdów osób z niepełnosprawnością są oznakowane kopertą, posiadają tabliczkę lub inne oznakowanie jednoznacznie określające charakter miejsca parkingowego *TakNie14.4. Szerokość stanowiska wynosi co najmniej 3,6 m, a długość minimum 5 m *TakNie15.1. Możliwość swobodnego dostania się do pokoju z zewnątrz (np. podjazd, schodołaz w przypadku schodów, winda wewnątrz budynku) *TakNie15.2. Możliwość niezwłocznego wezwania pracownika za pomocą sygnalizatora dźwiękowego/telefonu *TakNie15.3. Dostępne łazienki dostosowane do osób z niepełnosprawnościami: - poręcze i pochwyty; - poręczna szyna dla równowagi bocznej transferowej min. 60 cm; - obniżona wanna bądź prysznic z krzesełkiem *TakNie15.4.Wszystkie drzwi prowadzące do dostępnego pokoju i drzwi wewnętrznych prowadzących do łazienki będą miały minimalną szerokość pow. 90 cm *TakNie16.1. W budynku zastosowano bezpośredni lub zdalny dostęp do tłumacza języka migowego *TakNie16.2. Czy warunki techniczne dla zdalnego tłumaczenia na język migowy są odpowiednie (np. sprzęt jest skonfigurowany, łącze internetowe zapewnia płynność obrazu, kamera przekazuje obraz wystarczającej jakości) *TakNie16.3. Czy pracownicy instytucji umieją zainicjować usługę zdalnego tłumaczenia (np. odnaleźć i włączyć program na komputerze) *TakNieDO WYPEŁNIENIA GDY W OBIEKCIE ŚWIADCZONA JEST USŁUGA ZDALNEGO TŁUMACZENIA 17.1. Pracownicy zatrudnieni przy świadczeniu usług są przeszkoleni w zakresie obsługi osób z niepełnosprawnością *TakNie18.1. Informacje umieszczone na stronie internetowej instytucji zgodne są ze standardem dostępności WCAG 2.0 *TakNie19. 1. W przestrzeni budynku zastosowane zostały piktogramy z podstawowymi funkcjami obiektu i kierunkami dotarcia do najważniejszych pomieszczeń *TakNie19.2. Dostępne są informacje pisemne –wyświetlacze/ wideotekst/prezentacje *TakNie19.3. Istnieje czytelna informacja wizualna o drogach ewakuacji w postaci piktogramów *TakNie19.4. W budynku, poza recepcją znajdują się pomieszczenia wyposażone w pętlę induktofoniczną *TakNie20.1. W najbliższej okolicy znajdują się place zabaw i miejsce rekreacyjne dostosowane do osób z niepełnosprawnością. *TakNie21.1. W instytucji/firmie jest zatrudniona osoba pełniąca funkcję asystenta osoby niesamodzielnej/ z niepełnosprawnością *TakNieWebsiteWyślij formularz