
Dla opiekunów:
Dla osób niesamodzielnych:
Dla instytucji i organizacji:
Wsparcie IT usług opiekuńczych
Dla uczestników:
W ramach projektu oferujemy innowacyjny system Dobre Wsparcie.
Jest to kompleksowe narzędzie usprawniające zarządzanie i pracę w usługach opiekuńczych. Dobre Wsparcie proponuje proste i praktyczne rozwiązania ułatwiające i przyspieszające pracę koordynatorom oraz aplikację mobilną dla opiekunów. System Dobre Wsparcie to również nowoczesne rozwiązanie dla mieszkańców, które ma na celu odbudowę relacji i aktywną pomoc międzysąsiedzką.
System Dobre Wsparcie dzieli się na:
Dobra Opieka – panel do zarządzania i koordynacji pracą opiekunów oraz aplikacja mobilna obsługiwana przez opiekunów.
Najważniejsze funkcjonalności:
• łączenie opiekunów i podopiecznych w grupy, • elektroniczny podpis,
• łatwa komunikacja wewnętrzna,
• lokalizacja opiekunów na podstawie sygnału GPS,
• możliwość przydzielania urządzeń monitorujących przez koordynatora do podopiecznych (w nieograniczonej ilości urządzeń i podopiecznych),
• możliwość zdefiniowanie katalogu prac wykonywanych przez opiekunów,
• generowanie raportów z wykonanej przez opiekunów pracy oraz raportów ogólnych z systemu z możliwością eksportu do formatu PDF,
• bezpieczne zarządzanie danymi osobowymi
Dobry Sąsiad – aplikacja mobilna do pobrania dla wszystkich ze sklepu Google Play pozwalająca na aktywizację sąsiadów i osób bliskich do pomocy wzajemnej, zwiększająca poczucie bezpieczeństwa osobom samotnym lub niesamodzielnym. Dzięki aplikacji możemy zdalnie lub samodzielnie przypisać bliskiej osobie sąsiadów, osoby gotowe pomóc w nagłej sytuacji. Osoby potrzebujące pomocy wzywają pomoc wciskając SOS w telefonie lub opasce.
Dobry Sygnał – przycisk SOS w telefonie lub opasce (smartwatch), dzięki któremu możemy wezwać pomoc do 6 wskazanych przez nas osób wraz ze wskazaniem lokalizacji.
Więcej informacji udzieli:
Izabela Rutkowska
biuro@dobrewsparcie.org
tel: +48 536 060 202
www.dobrewsparcie.org